Lorem ipsum dolor sit amet gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci. Proin gravida nibh vel veliau ctor aliquenean.
mymail@gmail.com
Mango groente en fruit

Mango uw verswinkel in Nijkerk

Geschenk- en fruitmanden

Wij bezorgen in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken.

Vóór 12 uur besteld = dezelfde dag bezorgd!
(Maandag t/m vrijdag)

• Fruitmand klein

Deze fruitmand heeft een leuk en handzaam formaat! In deze fruitmand gebruiken we basisfruit, zoals appels, peren, mandarijnen, sinaasappels, kiwi's, bananen en druiven. We vullen hem graag aan met wat seizoensfruit, zoals kaki's of lychees.

• Fruitmand middel

Deze fruitmand is een slagje groter en biedt ruimte aan appels, peren, mandarijnen, sinaasappels, bananen, kiwi's en een mooie tros druiven. Daarnaast voegen we aan deze mand graag een flesje sap toe. Afhankelijk van het seizoen gebruiken we ook andere fruitsoorten.

• Geschenkpakket Luxe

Onze luxe geschenkpakketten zijn geweldig leuk om te geven en om te krijgen. In een grote schaal of mooie mand creëren we een prachtig geheel met ruimte voor vruchtensap, kaas, nootjes, wijn en delicatessen.

• Kaart “Dikke kus”

Enkelzijdige kaart met envelop. Tekst: "Dikke kus".

• Kaart “Je bent geliefd”

Enkelzijdige kaart met envelop. Tekst: "Je bent geliefd".

• Kaart “Ter bemoediging”

Enkelzijdige kaart met envelop. Tekst: "Ter bemoediging".

• Kaart bloemen

Kaart met bloemen, zonder tekst. Enkelzijdig, zonder envelop.

• Kaart verjaardag

Enkelzijdige kaart met envelop. Tekst: "Vandaag is jou dag! Gefeliciteerd!".

Geschenkpakket op maat

Hebt u speciale wensen voor een geschenkpakket op maat, qua inhoud, formaat of prijs? Laat het ons weten, dan denken wij graag met u mee!